Ohad Kristal: Naš cilj je da pređemo granicu od 100.000 korisnika u Srbiji

  • Kategorija Vesti
  • Pročitano: 727

Tokom prošle godine Linglong Tire Super liga Srbije dobila je svoju zvaničnu verziju globalno popularne fantazi fudbal igre – Real Manager. Danas je ova igra u potpunosti zaživela, što je dobar povod da napravimo mali intervju sa prvim čovekom kompanije koja je radila na njenom razvoju.

Kada je u drugom delu prethodne takmičarske sezone puštena u rad pilot verzija zvanične fantazi igre Super lige Srbije, pod nazivom Real Manager, moglo se naslutiti da će za kratko vreme postati popularan vid zabave i praćenja domaćeg fudbala. Ipak, rezultati su premašili sva očekivanja, a naši ljubitelji fudbala su pokazali da dobro poznaju ’’menadžerski zanat’’. Igru je u saradnji sa Super ligom Srbije razvila izraelska tehnološka kompanija Funatix, a prvi čovek ovog veoma uspešnog tima, gospodin Ohad Kristal, odgovarao je nedavno na pitanja naše redakcije o dosadašnjim utiscima i planovima za naredni period.

Zimska pauza u šampionatu je sjajna prilika da sumiramo utiske kada je reč o prvom delu sezone u našoj zvaničnoj fantazi igri - Real Manager. Recite nam nešto o rezultatima, reakcijama, koliko ima korisnika i kakva su vaša očekivanja?

’’Ovo je za nas zaista sjajno iskustvo, Srbija ima jako dobre fudbalere i jako dobre fantazi takmičare. Reakcije su uglavnom bile jako pozitivne, a neke od kritika smo iskoristili da unapredimo našu igru. U ovom trenutku imamo gotovo 30.000 registrovanih korisnika u vašoj zemlji. Mnogi od korisnika aktivni su na dnevnom nivou, što nas jako raduje. Čini mi se da je činjenica da je svako kolo u našoj igri zapravo novo takmičenje i nova šansa za dokazivanje nešto što se dopada našim korisnicima. Cilj nam je da pređemo granicu od 100.000 korisnika u Srbiji, tako da smo na gotovo 30% ostvarenja tog cilja.’’


Ohad Crystal (CEO, Funatix) i generalni sekretar Darko Ramovš

Saradnja sa Super ligom Srbije bila je šansa da bolje upoznate srpski klupski fudbal i da sarađujete sa ljudima iz naše zemlje. Kakvi su vaši utisci i vaša iskustva?

’’Utisci su izuzetno pozitivni, prijatno smo iznenađeni kvalitetom utakmica i igrača koji nastupaju u srpskim klubovima, naročito onih mladih. Veoma smo srećni da imamo partnere kao što su Super liga Srbije i TV Arena sport, što naš posao čini mnogo lakšim. Ljudi sa kojima sarađujemo su veoma profesionalni, imaju viziju, dobru volju i kreativnost. Prepoznali su da će na ovaj način približiti sve igrače i timove ljudima koji prate domaću ligu, naročito one koji nemaju veliki broj navijača, da će njihov učinak biti vidljiviji. Iznad svega, lepo je videti koliko vole ovaj sport i koliko su ponosni na srpski fudbal.’’

Vaša kompanija nastavlja globalnu ekspanziju ove igre. U ovom trenutku sarađujete sa elitnim takmičenjima u Srbiji, Izraelu, Ukrajini, Grčkoj, a od nedavno i Meksiku. Kakvi su dalji planovi širenja?

’’Prethodna godina bila je veoma uspešna za nas, a u 2020.godini bićemo fokusirani na latinoameričko tržište, na tamošnja takmičenja i medijske partnere. Naše novo predstavništvo otvoreno u Meksiko Sitiju uveliko radi na tim aktivnostima. Naravno, paralelno ćemo raditi na unapređenjima naše aplikacije i u zemljama u kojima je već zaživela, to je u ovom poslu permanentan proces.’’


Ohad Crystal (CEO, Funatix)

Kada ste započinjali ovaj projekat odlučili ste se za razvoj fudbalske fantazi igre. Šta je vaše mišljenje, zbog čega je taj sport toliko popularan na svim meridijanima?

’’Fudbal je strast, dobra fudbalska utakmica može biti veoma uzbudljiva, naročito ako u njoj učestvuje tim za koji navijate. Takođe, fudbal podstiče društveno povezivanje i mislim da taj drugi razlog čini fantazi sport toliko popularnim u čitavom svetu.’’

Za kraj, šta imate da poručite ljubiteljima fudbala i ljubiteljima vaše igre u Srbiji?

’’Kao prvo, želeo bih da im se svima zahvalim, naročito mlađim ljubiteljima koji su na poseban način prihvatili fantazi igru Super lige Srbije i koji su svakodnevno aktivni. Takođe, želeo bih da najavim još mnogo dodatnih igara i funkcionalnosti kojima ćemo stalno unapređivati njihova korisnička iskustva i učiniti period nakon zimske pauze još uzbudljivijim.’’

Organizacije
Naslovni sponzor
Medijski sponzor
Sponzor zvanične lopte